APARTMAN NIKI, Medov Dolac - Lovreć - Lovreć
Apartamenty Chorwacja - tani nocleg. Pokoje i hotele w Chorwacji.
APARTMAN NIKI, Medov Dolac - Lovreć
Lovreć Medov Dolac apartamenty - mieszkania
WiFi
Parking
Akceptacja zwierząt
Rozmawiamy
HR
9.5/10
WiFi
Parking
Akceptacja zwierząt
Rozmawiamy
HR
9.5/10
Obiekt APARTMAN NIKI, Medov Dolac - Lovreć położony jest w miejscowości Lovreć. Odległość ważnych miejsc od obiektu: Blue Lake – 22 km, St. Lawrence Church – 25 km, St. Nicholas Church – 25 km. Goście mogą korzystać z bezpłatnego WiFi we wszystkich pomieszczeniach. Na terenie obiektu znajduje się też prywatny parking.
W apartamencie do dyspozycji Gości przygotowano 2 sypialnie oraz kuchnię. Wyposażenie obejmuje też telewizor z płaskim ekranem.
Odległość ważnych miejsc od obiektu: Sea Shells Exhibition – 25 km, Archaeological Collection – 25 km. Najbliższe lotnisko, Lotnisko Brac, znajduje się 64 km od obiektu APARTMAN NIKI, Medov Dolac - Lovreć.
Doba hotelowa od godziny 15:00 do 11:00.
Apartament z 2 sypialniami. The apartments kitchen is available for cooking and storing food. This apartment provides a washing machine and a flat-screen TV. The unit offers 2 beds. Apartament - 3 osobowy. Powierzchnia pokoju ok.: 30 mkw.
dostęp do Internetu
prywatny parking
klimatyzacja
Dostęp do personelu medycznego
pokoje dla niepalących
W miejscach zakwaterowania gości oraz ważnych częściach wspólnych znajdują się środki do dezynfekcji rąk
Pościel, ręczniki itp. prane są zgodnie z wytycznymi władz lokalnych
bezpłatne Wi-Fi
Usługa sprzątania obiektu wykonywana jest przez profesjonalną firmę sprzątającą
Wi-Fi dostępne w całym obiekcie
Używane są chemiczne środki czystości, które skutecznie zapobiegają rozprzestrzenianiu się koronawirusa
Apteczki pierwszej pomocy są dostępne
Pokoje są dezynfekowane między pobytami
zwierzęta domowe są akceptowane
parking na miejscu
parking
bezpłatny parking
Wi-Fi
Personel przestrzega środków bezpieczeństwa określonych przez władze lokalne
opcje śniadaniowe
pokoje rodzinne
Przedmioty używane przez wiele osób, np. wydrukowane karty menu, czasopisma, długopisy czy gazety zostały usunięte
Goście mają możliwość rezygnacji z usługi sprzątania ich zakwaterowania podczas pobytu