Apartments Villa Mak - Split
Apartamenty Chorwacja - tani nocleg. Pokoje i hotele w Chorwacji.
Apartments Villa Makapartamenty - mieszkania
Liczba pokoi
2
WiFi
Parking
Pokoje dla singli
Rozmawiamy
HR
Liczba pokoi
2
WiFi
Parking
Pokoje dla singli
Rozmawiamy
HR
W naszej ofercie m.in.: parking, system alarmowy, WiFi dostępne w całym obiekcie, bezpłatne WiFi, Pościel, ręczniki itp. prane są zgodnie z wytycznymi władz lokalnych, taras, gaśnice, wycieczki rowerowe, pokoje dźwiękoszczelne, Wszystkie naczynia i sztućce są poddawane dezynfekcji, monitoring wokół obiektu, Pokoje są dezynfekowane między pobytami, ekspresowe zameldowanie / wymeldowanie, Personel przestrzega środków bezpieczeństwa określonych przez władze lokalne, transfer na lotnisko, pokoje dla niepalących, transfer lotniskowy, transfer z lotniska, dostęp do Internetu, ogrzewanie, Apteczki pierwszej pomocy są dostępne, Możliwe wystawienie faktury, klimatyzacja, transfer (dodatkowa opłata), Zasady dystansu społecznego są przestrzegane, parking przy ulicy, transfer, sejf, czujnik dymu, przechowalnia bagażu, piesze wycieczki, WiFi, transfer lotniskowy (dodatkowa opłata), ogród, pokoje rodzinne, Używane są chemiczne środki czystości, które skutecznie zapobiegają rozprzestrzenianiu się koronawirusa, całkowity zakaz palenia, Płatności bezgotówkowe są możliwe, dostęp za pomocą kluczy, Bezdotykowe zameldowanie/wymeldowanie.
Doba hotelowa zaczyna się od godziny 15:30 a kończy o godzinie 10:00.
Prosimy o wcześniejsze poinformowanie obiektu Apartments Villa Mak o planowanej godzinie przyjazdu. Aby to zrobić, możesz wpisać treść prośby w miejscu na życzenia specjalne lub skontaktować się bezpośrednio z obiektem, korzystając z danych kontaktowych widniejących w potwierdzeniu rezerwacji. Przed przyjazdem należy dokonać przedpłaty przelewem. Personel obiektu przekaże Gościom szczegółowe informacje po dokonaniu rezerwacji. W obiekcie obowiązuje zakaz organizowania wieczorów panieńskich, kawalerskich itp. W momencie zameldowania wymagane jest okazanie ważnego dowodu tożsamości ze zdjęciem oraz karty kredytowej. Życzenia specjalne zostaną zrealizowane w zależności od dostępności, a ich realizacja może podlegać dodatkowej opłacie. W odpowiedzi na koronawirusa (COVID-19) ten obiekt zapewnia obecnie dodatkowe środki bezpieczeństwa i środki sanitarne. Depozyt na poczet zniszczeń w wysokości EUR 300 jest wymagany. Gospodarz pobierze opłatę 7 dni przed przyjazdem. Opłaty dokonuje się kartą kredytową. Zapłacona kwota powinna zostać zwrócona w ciągu 7 dni od wymeldowania. Całość depozytu zostanie zwrócona na konto karty kredytowej po sprawdzeniu stanu obiektu. Zarządzany przez gospodarza prywatnego (osobę fizyczną)Dostępne pokoje:
Apartament 2 osobowy (1 duże łóżko podwójne - 25 mkw);
Apartament 3 osobowy (1 łóżko pojedyncze, 1 bardzo duże łóżko podwójne - 42 mkw).

